LG - reaktion

"Hej Carolina!

Jag har tagit del av ditt mail och blir väldigt rörd, detta ska självklart inte få hända! Jag uppskattar oerhört att du kontaktar oss och jag kommer att vidta åtgärder omedelbart i form av att ta reda på vilka dessa två värdar och sedan ta in dom på ett möte och utdela en varning.

Du får mer än gärna höra av dig till mig, via mail eller telefon om du har några frågor eller funderingar.

Jag ber tusen gånger om ursäkt för hur dessa värdar har agerat!

Vänliga hälsningar/Karin Hansson

Fryshuset|Lugna Gatan"
Sådärja, och fy fan vad det känns skönt i min själ att de kommer få en varning. Deras människosyn är så fruktansvärd och överjävlig. Fight the Power!


 

3 kommentarer
Danne

Vad har hänt?!

L

BRA GJORT!

caro

jag hörde två ur deras personal stå på tuben och säga saker som att "killar kan ju inte bli våldtagna! Men liksom det är ju nått som inte händer i verkligheten, för hur skulle det gå till? Liksom är han hård så måste han ju vilja. - Och skulle han nu bli våldtagen av en tjej så är det ju ändå inget man snackar om, för vem fan vill erkänna något sånt?!"

- och sen skrattade dom. Och jag känner att någon som arbetar med att främst hjälpa unga människor, ska absolut inte stå och skrika ut sånt under arbetstid(de hade sina jackor på sig)

- ingen ska förövrigt ha den hemska åsikten och vidriga synen.



- Så jag anmälde det! Och detta var svaret jag fick, så nu går hon vidare med det!