mingelkväll

Det blev en väldigt trevlig kväll med kära syster på Stylebytyras event! Iklädd den lilla svarta spanade vi in massvis med urläckra smycken! Men roligast av allt var nog att jag fick träffa Fina Evelina live! Jag älskar hennes blogg, och hon var ännu gulligare på riktigt :)


- kommande smycken

- och jag dog lite för denna!

- urläckra modeller som var helt galet stylade

- jag lär ju knappast vinna stylingtävlingen, men det blev säkert fina bilder på mig och Evelina!

- och vi avslutade med donken!

ps.
sämst att mitt kort inte ville funka på plats, och inga kontanter hade jag... Så jag beställde en massa fint direkt när jag kom hem istället! Sen håller jag tummarna för att de tar in svärd-ringen snart igen!

2 kommentarer
josefin

Fina bilder!

car0 - passion for passion

tackar tackar! :)