mr b

Syster, vet du vem som kom förbi jobbet idag? Mr Bonnier!

C - Men har inte vi setts förrut? Visst är det du som är Jacob?!
J - Eeeh, joo. Det kanske vi har?
C -Jorå, vi sågs under bokmässan!
J - Jahaja, på något evenmang för pocketshop eller?
C - Nejdu, det var på en middag, under torsdag kväll...
J - Jahaja, då förstår jag. Du, nu måste jag springa till mitt tåg! Hej!

Sist vi sågs var vi både inte direkt nyktra och jag frågade honom anklagande varför hon den där som skrivit "Engångsligg" inte var med på mässan... Lyckades hitta honom nu, och han är ju visst en av de allra mäktigaste inom Bonniervärlden... Ja, jag vet minsann hur man gör ett intryck!

ps. vore det för framfusigt att maila och be om ett recensionex av den boken?!
2 kommentarer
Sophia

HAHA! Klockrent! Och han som var så snygg oxå!!

caro

haha ja, han är sådär snygg att det nästan gör lite ont att titta på honom... :D