när ska de riktiga modellerna komma?

Läste ett blogginlägg på coola Josefins blogg hos VR om Indiskas smala modeller - och det gör så ont i hjärtat bara av att titta på bilden. När ska det bli ändring och när ska de börja med riktiga människor som modeller?!

Jag blir bara så fruktasvärt förbannad på hela jävla modeindustrin, varför är det ingen som gör något? Alla jävla bloggare som har makt, designers, inköpare, modellbossar - varför ser ni bara på medan hela size 0-hetsen sprider ut sig mer och mer!
- det är inte direkt så att det inte finns nya kids som dagligen blir påverkade av denna sjukliga smalhets! Era jävla bilder och icke-beslut går in i folks medvetande, etsar sig fast på deras hornhinnor, phuckar upp deras hjärnor och skapar skeva tankar!


ps. och sen tar sig folk rätten att klaga när jag lägger ut bilder på mig själv! Hallå - det är såhär jag ser ut! Skulle jag få chansen skulle jag lätt börja modella och visa hur en riktig människa ser ut och förhoppningsvis bli en realistisk förebild!
3 kommentarer
carly

You're sexy, hot, healthy and real! <3

Klumpesnusk

Jag tycker du är fin, och alla ska ha rätten att vara nöjda med hur de ser ut. Tro mig, jag känner massor med kvinnor som skulle ge vad som helst för att se ut som du gör - både kvinnor som är smalare och kvinnor som är mulligare.



Jag lägger till din blogg i min läsare för framtida läsning.

Eric

du är jättefin..