not so serviceminded.

Herre min jesus vilken jävla kväll det blev. Firmafest för 600pers och folk var redan stupfulla när de kom. 3min innan bussarna skulle gå bokstavligen låg folk på mitt bord, skrek, vrålade, hotade och var dryga jävlar för att få ut sina jackor!

"Eeeeyy, bruden har attityd!!", "Ser du mig inte eller!! Min jacka är ju därinne!", "bussen går om 2 min", "Jag tycker du ser liiite sur ut!"
- ja, jag var lite sur. Lite jävla förbannad var jag på att folk inte kan uppföra sig, och att jag hade jobbat sen 05.30 och att hela min kropp darrade av utmattning och att små svarta prickar dansade på hornhinnorna...

Till sist sa två tanter: "Nejmen lilla gumman, är det jobbigt?! Vi tycker du är duktig!!" - ja, det är lite jobbigt, jag kan liksom inte klona mig, ni är över 300pers som alla vill ha sin jacka på en sekund och det är inte mitt fel att ni alla kommer rusande 3sek innan bussen går!!"

Nej, jag är helt enkelt inte så jävla serviceminded.
0 kommentarer