passande sms

Då jag råkar känna en del som av någon outgrundad anledning tycker det är lämpligt att lämna landet utan att höra av sig, och att det även cirkulerar en hel mängd av dessa även runt om i samhället så har jag gjort en liten lista på passande hej då-sms:

  1. tack för den här tiden, hare bra!
  2. jag lever, men vill inte göra det med dig. Så hej!
  3. jag kommer resa bort nu, vet inte hur det kommer kännas eller vad som sker, så vi får se vad som händer sen. Hej!
  4. jag ska ut och upptäcka vad världen har att erbjuda, och du är ju ändå kvar i sverige!
  5. ha ett bra liv!

Jag har själv använt sms nr 5, och det slutade med att han stalka mig i över 6mån haha! Så kan det gå... Sitter förövrigt och tänker på om jag och Denise ska ha en riktig jävla stor hej-då-fest innan vi åker? Fast det beror väl kanske på hur länge vi tänkte vara bort också?!

0 kommentarer