smiska och smeka

Det var länge sen jag körde en topplista, och jag känner för något lättsmält efter förra inlägget. Så här kommer det bästa vs det sämsta just nu:


Smeka:

  • myshösten: för mig har hösten alltid inneburit höstdepression. Men förra året bestämde jag mig för att det inte skulle bli så, och detsamma gäller i år. Hösten är för vacker för att deppas bort. Tänk myskvällar, tända ljus, soliga promenader, tjocka koftor, te och fina vänner <3
  • anna: ni vet när man träffar någon och efter en kvart så känns det som att man känt varandra hela livet. Och så blir det typ "men vaa, vet inte du det här om mig?!, men då ska du få höra..." och det är fina Anna i ett nötskal!<3
  • resplaner: jag ska utomlands och det känns så jävla bra att hittat en partner! Så nu måste jag och Denise bara bestämma oss för vilken världsdel det ska bli
  • mig själv/page: haha, så jävla ego! Men jag älskar min nya frisyr galet mycket. Får ett stort fånflin över hela ansiktet så fort jag går förbi en spegel!
  • orgasm: nämn en dag då en orgasm sitter fel? Nej juste, mer orgasmer åt folket!

Smiska:

  • ex: ja asså varför finns de ens? Kan de liksom inte bara gå upp i atomer när förhållandet tagit slut? Räck upp en hand den som tycker det är dumt förslag!
  • rökare: jag kan fortfarande inte förstå att man betalar frivilligt för att sabba sin kropp. Älsklingar, ni är alldeles för snygga för att paja kroppen frivilligt.
  • sjukdomar: är det tema "starkast överlever" eller? Jag minns en kristen som trodde på det, och där tappade jag lite tron på mänskligheten.
  • okunskap: återigen det som skrämmer mig mest här i världen.
1 kommentar
Jenny

Vill inte vara utan mitt ex, men det är ju av förklarliga skäl.... ;-)