tatuering.

Syster, du är ju ändå vaken nu - jag har hittat en snubbe i Thailand som ska tatuera oss! En annan snubbe jag träffade i somras som bor i Bangkok, det är hans kompis som numera bor i Phuket! Woho!
- han ska tydligen vara asgrym, så nu får du se till att bestämma vad du ska printa in föralltid :)

jag ska göra ett ord/en mening och någon lite mindre grej, kommer bli asbra!

och hur söt var inte denna?! <3


ps. åker vi förbi bangkok så har jag blivit lovad en privattur ;) så ska vi lyckas övertyga mamma?!
2 kommentarer
Linda

men åååh! haha vilken rolig/söt sak!

caro - passion for passion

jaaa! men kan vi inte göra varsin? eller typ varsin bulle?! Seriöst, vore inte det fint?! :D en liten enkel vanilj/kanelbulle! :D



typ jag kommer sluta älska dig den dagen jag slutar tycka om bullar! <3