the perfect match.

Ni vet alla de där hollywoodfilmerna när det bara säger klick på direkten, gärna i en butik? Igår hade jag typ ett sådant moment, iaf om jag får bestämma!

Ö - Du, är den här bra? (och håller upp hundraåringen som legat 1 på topplistan sen jesus föddes...)
C - Eeh, nej. Den är sämst! Köp inte den!
Ö - Haha, men vaa?! Eh okej. Jag brukar iofs tycka att topplistegrejer som alla köper är sämst. Har du läst den?
C - Ja. 70 sidor och sen dog jag. Visst att hela Sverige älskar den och säger att den är urkul, men den är jävligt seg.
Ö - Haha okej, men vad ska jag ta istället då?
C - Den här!! (räcker över "jag tror vi behöver prata faktiskt" av Jon Jefferson Klingberg) Den här är så fantastiskt jävla bra, faktiskt den bästa bok jag läst! Ta den!
Ö - Okej, men innan jag tar den, vad tycker du om Coelho?
C - Att han är en sexistiskt jävla gubbe som har fått alldeles för mycket uppmärksamhet av någon konstig anledning. Vad tycker du själv?
Ö - Men hallå, han skriver jävla sagor för vuxna!! Bra, då litar jag på dig och tar den här!
C - Hoppas du tycker om den!

Sådärja, nu ska han bara läsa boken, älska den lika mycket som jag och sen kommer vi leva lyckliga i alla våra dagar!
4 kommentarer
luffi

Hejsan!



Kikar förbi och undra om du vill vara med i dagens blogg!? Kram Luffi

[SJUKA TANKE]

Hej!

En ny sida har öppnat på blogg.se, en sida som vi nu behöver din hjälp till att sprida.

Har du någon sjuk/galen/roligt/absurd tanke på lager? Skicka in den till oss, berätta sedan för dina vänner att vi finns via ett inlägg på din blogg. Som tack får du en länk hos oss,(om din tanke är tillräckligt bra för att publiceras) perfekt sätt att visa upp bloggen för en bredare publik!



En tanke liknande denna om ditt lilla kärleksmöte är tex perfekt. Och, vi håller tummarna för att ni lever lyckliga i alla era dar ;)



/ SjukaTanke

lucke

Hejsan, vad göres? :P

caro - passion for passion

Sv: Sjuk tanke - haha shit vilken rolig idé! :D ska se till att komma på några bra grejer att skicka till er! :D