typ rastlös

Jag vill utomlands, och ja, jag kommer tjata sönder både mig och er tills den dagen då jag står på arlanda med en Starbuckslatte och gråter ihjäl mig. Men jag vill bort från svea rike.

Men idag insåg jag efter noga beräkning att jag inte har en enda vän att åka med!! Asså jag har gått igenom exakt hela jävla vänskapskretsen i huvudet och jag har inte en enda lämplig kandidat!!
- då har jag bortsett er som har vissa saker som kan få er att vilja stanna kvar:

1) pluggar på en seriös linje 1-5 år framöver
2) stadig partner och typ bostad/gemensamma lån/husdjur
3) stadig anställning på ett jobb du faktiskt trivs på

1 mars dör mitt kontrakt och jag räknar med att åka absolut senast sista april - vilket ger mig exakt 204 dagar på mig att hitta någon att åka med!

ps.
kan man lägga ut en annons på blocket och göra en efterlysning?
ps 2. har du kanske någon av punkt 1-3 men vill följa med iaf, hör av dig!!
0 kommentarer