avslagen

Jag hade världens finaste förmiddag, älskade owe kom förbi och vi pratade bort någon timme, uppdaterades och bara var. Till sist sa Owe; "gud, det känns verkligen inte som att vi varit ifrån varandra så länge som vi varit, allt känns precis som vanligt!" och jag älskar att det är så<3

och jag sa att jag inte skulle gråta när vi sa hej då, men jag ljög lite, välte en tant och skrek till åt en gubbe som var ivägen, sen blev det ok.

Resten av dagen har jag känt mig som en såndär cola som man rört 77gr i för att ge till någon som är magsjuk... Avslagen, vissen, ledsen och beige. Järntabletterna har inte hjälpt och jag döljer min trötthet och ilska genom att sortera om hela boklagret.


Nu har jag iaf köpt lite böcker, sagt att jag älskar dig till några författare och det börjar kännas lite bättre.
- per morberg, erica jong, katerina janouch, louise boije of gennäs - lovely!
2 kommentarer
Naddi

Det tar ett tag innan järntabletterna hjälper, men du kommer känna dig piggare snart :)

Puss

Caro

åh, jag hoppas de kickar igång snart! :) btw, någon bok du är sugen på darling?