bring it biiiiaaaatch!

Mamman igår som uttryckte sig negativt om Colour of Love, och att vi hade fått hennes dotter att känna sig som en slampa för att vi gav henne gratis kondomer - skickade nyss ett personligt mail till mig.
- självklart gav jag mig in i diskussionen, måste försvara mitt och mina fina vänners vänner arbete gällande säkrare sex - så jag skrev några väl valda ord, hennes svar:

Oldschoolstrippan wrote, in response to Carogull: Du har inte fattat poängen med mitt inlägg överhuvudtaget- i första hand var det inte en kritik riktad mot er kampanj, det var en övergripande kritik mot den "sexhets" som råder i media och exempelvis i programmet Kungarna av Tylösand, förövrigt hade det kanske suttit ordentligt på sin plats om ni hade befunnit er hos det gänget och delat ut gratis kondomer.



Men vaa? Du kan ju inte gå till attack till vår kampanj om du för det första tycker den är bra, och när du egentligen är arg på sexhetsen som råder i samhället. För vem fan är inte arg på sexhetsen? Jag hatar delar av den och gör allt jag kan för att motverka och omvandla - men bara för att jag tex hatar vissa delar kan jag ju inte dissa allt?! För det finns en jäkla massa bra grejer inom denna "sexhets",  typ jag! :)

0 kommentarer