caroboost!

Satt och funderade över mitt liv ikväll, och insåg att jag är så jävla fylld med positiv inställning att jag ofta blir äcklad av mig själv! Haha, skulle lätt kunna skriva en såndär peppig och färgglad självhjälpsbok över en kopp kaffe, speciellt med hur jävla mycket jag peppar och taggar till mig själv jämt!

Har ett svagt minne av en dag förra hösten - mitt livs stora kärlek(trodde jag) hade precis sagt att han inte längre älskade mig, jag var arbetslös och hade hyra att betala, nyligen fått min diagnos i hepatit C och börjat plugga 4 kurser samtidigt...
- men jag lyckades dagligen peppa mig själv till att "jamen visst blir det bättre snart, efter alla jävla uppförsbackar kommer det snart en nedförsbacke! Snart, snart, snart!"

Ja, jag ville väl egentligen inte mer än skryta om hur jävla bäst jag är! Och om jag kan gå runt och vara såhär bäst, fantastisk och snygg jämt - fatta då hur jävla underbar du är!


ps. caroboost- var älskade madde som skickade det i ett sms för ett tag sen! Att hon saknade sin "caroboost"!! Jag smälter hjärtat<3
0 kommentarer