dagen

Jag överlevde dagen, började den första timmen som en bakfull och nyfödd kalv - vågade inte klunka för mycket kaffe eftersom jag inte skulle få kisspaus förrän vid 9! Så jag höll mig vaken genom att spela lite för hög musik och sortera samtliga böcker som inte stod i hyllorna i antingen bokstavsordning eller färgordning.
- mina kollegor kommer garanterat misstänka diverse boktstavskombo när de upptäcker det.

Men vid 07.30 var jag igång och peppade med the Tough Alliance! Finaste Charlie kom förbi, vi uppdaterades och gled snabbt in på valet, vi har båda råångest inför söndagen. Men det var så kul att ses, och nu saknar jag hela COL-gänget och tiden i arvika! <3

2 kommentarer
Charlie

Jag tycker om dig Caro. J och A hälsade tillbaka.

Puss!

Reidarnicoline

I love guest books, keep up the good work!