fenomenet danne/dan

Helt seriöst, eller inte särskilt seriöst egentligen - men jag har aldrig träffat en kille som heter Dan eller Danne och som inte är skitsnygg!
   Den teorin skapades när jag inom loppet av kort tid låg med två olika snubbar med detta namn - båda var skitsnygga! En kompis heter Danne - check, träffade en ny kollega idag som hette Danne - check, en gammal klasskompis heter Danne -check!

Är det något som ligger i dessa Dan/Danne-gener eller? Eller hur kan det egentligen komma sig att alla med dessa namn har det yttre till sin fördel?

ps. förövrigt var Danne mitt andra smeknamn som barn, näst efter Caro! Min granne på landet kunde inte säga Caro, så då blev det Danne! Hur gulligt är inte det? :)

2 kommentarer
Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

PERFEKTIONIST

sv: Det gör jag också, lite hehe! :D

Allt bra?