erotisk litteratur-projekt

När jag var på Lind&Co´s mingel i veckan pratade jag och Kristoffer mycket om all deras fantastiska erotiska litteratur - som är löjligt fantastisk, sexig och riktigt bra! Slår det mesta på marknaden och det behövs ju.
- men frågan är ju hur man ska nå ut till själva marknaden?

Det är 2010 och det verkar fortfarande finnas något pinsamt och jobbigt över att köpa erotisk litteratur? Varför? Folk vill ligga - och folk vill ligga bättre/roligare/oftare - dessa böcker kan ge en rejäl skjuts i rätt riktning, så varför motarbeta detta?

Har funderat lite över detta sen dess, och jag har några ideér - ska nog ta och maila Kristoffer på direkten! Detta kan nog bli lite av mitt mission 2010 - att göra erotisk litteratur rumsrent!

1 kommentar
Sophia

Jag tror att det kan bli asbra med ett samarbete med Lind & Co! Och ChLind var ju inte neg. !!! =)

Det får vi utveckla, jag kan vara din handläggare! Hihi!