fantastiskt manus

Har suttit och jobbat med manuset sen jag kom in från min morgonpromenad. Och den är helt fantastiskt!

Jag har nyligen läst ut Katerina Janouch nya bok, som kommer bli en ny ungdomsserie i tre delar, med inriktning på sex och kärlek - och den är så bra! Jag hade kunnat göra vad som helst för att dessa böcker funnits när jag själv var en osäker tonåring. Men jag är samtidigt superglad för att dessa snart kommer ut - kommer hjälpa så mycket för nykläckta kids!


Åh, om bara några veckor kommer vi hänga nere i Göteborg ihop! Eller hon är på Pirat/X-story, och jag på Leopard. Men vi hinner ses några gånger om dagen iaf:)

- så himla kul när hon och mamma träffades förra året:
M - Ja hej, Christina, Caros mamma!
K - Hejsan, Katerina, Caros internetmoster och mentor!

0 kommentarer