för det är jag värd

Mysig middag på kinakrog, lite helgplaner och sen klubbkväll på Make Up Store - och jag ska inte gå in i butiker, jag är sveriges mest lättsålda människa och går igång på erbjudanden.
- men detta är jag värd, så tack till mig själv! Nu ska jag unna mig en riktig läskväll och pendla mellan böckerna tills jag somnar. 

ps. sprang in i en av mina gamla pluggkompisars vänner, så himla kul! Och båda frågade hur det går med mitt skrivande - för sist vi sågs hade jag precis vunnit första pris för min erotiska novell! Man kanske ska börja skriva igen...
2 kommentarer
Sophia

Tre frågor:

1. Vad köpte du?

2. varför var inte jag bjuden?

3. Fick du en goodiebag, vad?

car0 - passion for passion

1. det du ser på bilden!

2. för att jag blev bjuden av malin

3. nej, snåljåparna har ändrat systemet!