frågestund!

Yes, nu kör vi en frågestund! Det har trillat in en del i dagarna, så varför inte expandera detta?!

Jag kommer vara fullkomligt ärlig och svara på allt, så fråga fråga fråga! Allt som handlar om sex, kärlek, könisar, raggningstips, kondomer, fumlighet och kåthet. Favoritmaträtt, heptatit c, mitt djurhat, favoritbok eller roligaste ligget?! - jag kommer svara på allt så lämna en kommentar eller skicka till [email protected]


ps. och nej,jag är inte den som är den - så självklart kommer jag fylla ut med lite egna frågor också! Så var inte blyga nu ;)

3 kommentarer
V e v v z

sv; tack så jättemkt :*

made

hur många har du haft sex med(om det inte e för personligt)



jag och min kille har precis gjort slut, vad gör jag?



Yzx

Caro, jag älskar din blogg! Hur kom du på att du ville bli sexolog? Hur tänker du gå tillväga?