IKEA - enkel väg till skilsmässa!

Jag undrar hur den där Kamprad egentligen tänkte? "Jag säljer miljontals superbilliga möbler och blir dyrkad världen över! bla bla bla"!. Men insåg han aldrig hur jävla mycket bråk dessa små billiga möbler ställer till?
   Fatta vad sämst, nykära par åker till närmaste ikea för att bygga ett gemensamt bo ---> ska bygga ihop möbeljävlarna och övergår från rosa moln till krigsmark!
 
När jag och syster byggde ihop stolarna sa jag "tänk vad tur att vi är systrar och inte gifta, för nu kan jag ju inte döda dig!" "Eller ta ut skilsmässa" svarade syster.

"Ska den verkligen se ut sådär?!" - "inte fan vet jag, fråga Kamprad! Och be han stoppa upp den här mejseln där han får plats! Phucking jävla Kamprad!!"


"Jävla helvets anal-Kamprad!!!" - Shyschhh, inte så mormor hör!!"

0 kommentarer