inspirera mig!

Vad ska jag skriva om härnäst? Vad vill ni veta? Vad vill ni lära er? - min kunskapsbas är astronomiskt stor och det finns inget som kickar igång mig mer än att lära andra människor.

Så nu kör vi, ge mig inspiration och ni får kickass-inlägg tillbaka! För just nu känns det mest som att jag skriver för att roa mig själv, och sen är det lite på vinn/förlust om det går hem hos er eller inte... Och nog för att jag älskar att köra solo, men nu börjar det gå lite till överdrift.

Så lämna en kommentar eller skicka ett mail [email protected] och ge mig tips, ställ frågor, ställ krav på saker ni inte ännu kan och vill kunna! Smack!
3 kommentarer
ellen

Ännu mer bilder! Hur ser det ut på jobbet, jobbarkompisarna, dagens korv- och potatismiddag... Allt! Mer må bra-tips, hur gör man för att komma över ett ex eller när vardagen går i grått? Berätta små anekdoter ur ditt liv och häng gärna ut idioterna som kommenterar under olika namn men samma ip-adress! Jag älskar din blogg! Och dig!

nonaame

ja bilder på dej också. creeepy jag verkar menmen. bra blogg. skulle vilja ha massa sex tips allt från oral till vanligt och inte klychan "testa dej fram" berätta hur du gör om du vågar och vill. sen förhållanden. ett tips du som vill bli sexolog eller vad det heter. tänk spalter i tidningar typ veckorevyn använd rubriken och skriv egen text skit smart om du inte kmr på vad du ska skriva om. kram

no name

åh min kommentar försvann börjar om. bra blogg. mer bilder på dej och kläder creepy iknowjag är tjej)haha. sex tips som inte innehåller klychan 2testa dej fram" allt från oral till sex om du vpgar och vill. inspiration hittar du i rubriker från tidningar ex veckorevyn använd dej av rubriken 10 sätt att förföra en kille ex och skriv eget. när inspirationen sviker tar du andras rubriker. kram