jag är en sucker för dessa

vilket är ditt livsmål: bli sveriges bästa och yngsta sexolog!
vad har du för puder: äger inget och har använt puder max 5gr
har du använt någon hårprodukt idag: nej
vad använder du för parfym: en som luktar vaniljbullar och gynnings
var är du nu: i mitt gamla flickrum
har du bråkat med någon idag: nej
saknar du någon nu: ja, alltid<3
röker du: nej. rökning är för svaga människor.
dricker du alkohol: nej, eller extremt sällan.
tar du droger: nej
vad köpte du senast: duschdraperi och badrumsmatta
har du åkt fast för snatteri någon gång: ja - men jag var oskyldig
när fick du senast en present: i veckan, 3 erotiska böcker från Lind&Co!
när gjorde du senast något riktigt dumt: jag är oftast snäll
vilken är din favoritfärg: rött och svart
har du blivit hotad via telefon: ja! "Jag ska sprätta upp dig som en fisk! Jag vet vart du bor och jag står och tittar på dig just nu!"
vad har du för planer till helgen: jobb och släktmys
har du en hårborste i din väska: nej, jag äger ingen borste
har du stadigt sällskap: nej, jag föredrar ostadigt!
hur många lampor har du i ditt rum: 2
vill du ha barn: absolut! Polly och Minnie/Jack!
vilken färg har du på dina underkläder nu: mörkblåa
längtar du till din nästa födelsedag: ja, och jag är inte hemma då!
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: nej. Jag kan lätt passera som 16!
vilka språk kan du prata: svenska, engelska och spanska
skulle du kunna ha silikonbröst: nej. Om jag inte förlorade ett/två i cancer och kände att det var ett måste.
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på att köpa alkohol: 20år, minst!
cigaretter då: 20år minst - och inför hårdare straff till äckliga mongon som langar!
3 kommentarer
Jenny

Har du gett upp Hurricane? Thank God!!! :-)

caro - passion for passion

hahah neeeej! det namnet glömde jag ju!! :O tack för påminnelsen kära syster! :D

Jenny

Neeeeeeej vad har jag gjort!!!!!!