jesustatueringen

Jag såg en kille med jesustatuering igår, och ja - jag har något emot denna former av tatuering. Tro på vad fan du vill, men jag tål inte se denna snubbe i bläck på en människas hud.
- för mycket flaschbacks och jag infogade en ny regel: aldrig igen ligga med någon som har en jesus tatuerad på kroppen!

Dessutom slog det mig att jag aldrig mailade iväg den historien till Katerina Janouch kommande bok "Svenska kvinnors sexuella äventyr", blev en tio andra istället... Releasefesten är nu i okt, någon som är sugen på att gå?! ;)
3 kommentarer
Linda

Jag är sugen! (men gillar jesustatueringar haha)

Linda

Jag är sugen! (men gillar jesustatueringar haha)

Fani

jaa mee to :)

jesustattueringar tkr jag också känns lite överdrivet måste jag säga, fast vissa kan juförsej va väldigt fina ändå (:

kram