kiss-spärr

Läste igår om Golden showers och termen "Uro" som fanns inom prostutionens värld förr i tiden = vilket innebär att det inom sexuella aktiviteter förekommer urin, att någon kissar och den andra får det på sig!

Och jag har sagt att jag är öppen för allt inom det sexuella, men där har vi tamigfan en av mina gränser! Man får verkligen göra exakt vad man vill i sin egen sängkammare så länge alla är glada, kåta och nöjda - men jag skulle aldrig i mitt liv ställa upp på varken kissa eller bli nerkissad!
   Nej, jag tror nog att om jag försökte skulle det bli som en spärr, en kiss-spärr. Ni vet som när man står i toakö ute på klubb eller restaurang, och när det sen är dags tar det totalstopp!
 
men jag kan ändå inte låta bli att undra, är det värmen, själva urinet, förnedringen, det gula, lukten, känslan - vad är det man är ute efter, vad är det som gör det extra sexigt att man vill bli nerkissad eller kissa ner?!
0 kommentarer