kvällens

  • jag är så jävla pepp inför göteborg, böcker, mingel och författare på samma yta!
  • håll tummarna för att det är järnvärdet, annars finns risken att jag blir galen
  • Erik Hassle har konsert imorrn, planen är att lämna över ett kärleksbrev
  • räck upp en hand den som vet vad Mytoplasma är?
  • fick idag veta att Owe, Aleks, Sara och Elsa - kommer vara på bokmässan!! Wohoo! Fattar ni hur jävla glad jag är över det?!<3


- älskade owe! när sågs vi sist? Jag vet inte, men fan vad jag saknar dig! Våra dagar på PG, som mest bestod av litervis koppar te om dagen, samtal om livet, litteratur och fina stunder<3

3 kommentarer
sara

haha kärleksbrev till erik, skulle vara typ sidor långt från mig!

josefine

puss fina! jag längtar redan <3 / owe

Anonym

sara - gull! jag skrev fyra rader :)



owe!! åh det kommer bli så fint att äntligen ses!! :D <3