ledig!

Inledde morgonen med 1½h powerwalk i solen och kombinerade detta med handling. Ska göra världens största lass med köttfärsås - hej matlådor!
- det är så konstigt med mig, för jag kan utan problem lägga flera hundra på ett par snygga undies, men blir sådär löjligt pensionärsglad om jag fyndar billig köttfärs på ica och sparar typ 7spänn...

Ska även hinna skicka in recension på Katerinas senaste manus, maila lite kärleksbrev och sen möta upp tjejerna för byrå-bygge hos mig + middag hos pappa ikväll!


- jag blev så exalterad av mitt eget intiativ till matlådor att jag handlade på mig över 1.5kg köttfärs! Tur för mig att jag gillar köttfärssås...


Phucking tadaaa!! - så jävla mycket mat, nu har jag matlåda för resten av september. Gång på gång kom jag på mig själv att tänka: "Men gud, ska jag ha fest eller varför lagar jag så mycket mat?!"

0 kommentarer