ludde

vad är det med min hjärna, nu har jag drömt om honom två nätter i rad. Känns som att mina negativa affirmationer börja inverka på de undermedvetna drömtankarna?!

Dröm 1: Vi hängde. Så jävla weird, för det fanns inga aggressioner, skrik eller ilska. Vi bara hängde och pratade genom allt som hänt de senaste året, vad som gick fel, vilka misstag som gjorts och verkligen grundligt pratade igenom varenda detalj.

Dröm 2: Återigen så hängde vi, och det fanns väl intutioner att vi kanske skulle till att försöka igen, tills han säger: Nehe du, jag behöver något vildare och roligare. Dessutom så har jag ju alltid P, och vi kan säga att jag och Victor delar på henne. Då var de liksom två bästa kompisar som knullade samma tjej! I drömmen gick jag bärsärkar gång och sen vaknade jag...


Jag fattar inte varför? Jag kanske skulle ta och pausa mina negativa affirmationer och se om drömmarna upphör? Nästa gång jag ser hans namn är i DN´s söndagsbilaga. Tolka fritt om vart.

0 kommentarer