pepp!

Lilla vän, Lina - vi säger att du bara kom in av en slump - hur kommer det då sig att du fortsatte slumpa vidare på min blogg så pass långt bak i tiden att du hamnade i april?!

Vad vill du ha för svar? "Jomen visst, du tycker inte att jag är snygg och borde fotas i bara undies, så jag tar på mig dykardräkt och skyler min kropp hädanefter! Tack för att du sa något!"

Är du helt dum eller? Jag är så glad att jag har så pass hög självkänsla och självsäkerhet som jag har idag, att det där inte rör mig. Men det som gör ont i mig är att tyvärr inte alla känner samma som jag. Som jag sa under min fina intervju med Anastelle från VR, "idag kan jag sitta här och säga att jag älskar mig själv och min kropp! För några år sen var det omöjligt - därför gör jag allt jag kan för att peppa och puscha andra tjejer att må lika bra som jag!"
5 kommentarer
Anonym

grym du är

Miguel Santogold

pst, http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning

ellen

Pst,

När du ändå googlar, kolla upp bra självkänsla, det är en markant skillnad, M.

Trevlig helg Caro, älskar din blogg!

Caro

M - ville du länka något om narcissm eller? Jag hänger inte på Wiki och dessutom är länken fel.



ellen - i love you!

Miguel Santogold

Länken funkar alldeles utmärkt, du kan bara inte trycka direkt på. Kopiera, klistra in, begrunda. Kul för dig att du har bra självkänsla, men du borde skaffa dig lite självdistans också.