politik

Kan vi bara droppa politiken? Jag är röd, jag är född röd och jag står för mina röda åsikter. Vill ni diskutera politik så kan vi ta en kopp kaffe och resonera varför du är blå och jag är röd. Men att sitta och skriva kommentarer fram och tillbaka ger mig inget.

Jag är röd, jag tror på jämställdhet, att ge efter förmåga och få efter behov, att tillsammans kämpa för att alla ska få det bra! Punkt.


ps. inga jävla mer kommentarer. Detta är en blogg om sex, könisar, kärlek, kåthet, lust och egoboost - ingen politikblogg. Så skippa kommentarerna, speciellt ni som kommenterar i olika namn men från samma ip-adress!


Update: till er besvikna som vill fortsätta prata politik - nästa vecka har jag tid för en kopp kaffe! Så är ni i sthlm kan vi ta det live, om ni vågar?! ;)

Update igen: Jonte, vi tar en fika nästa vecka! :) Im ready ;)
5 kommentarer
Anonym

Jahapp, man tror liksom att man kan kommentera politik när du pratar politik men om du vill skippa interaktivitet så sure.

My work here is done

Klokt beslut. Du tar dig verkligen vatten över huvudet när du försöker propagera för kommunism. Jag skulle kunna fortsätta att debattera mot ditt folkmordsälskande jävla trams till ideologi, men det känns fel att sparka på dem som redan ligger (förlåt Mona). Dessutom skulle du väl börja censurera mig i sann röd anda :)

Anonym

Hellre död än röd! Nä, men allvarligt talat bör man komma ihåg att alla vill Sveriges bästa men har bara olika idéer om hur det ska uppnås.



peace out!

caro - passion for passion

som sagt - bor ni i sthlm så tar vi en kopp kaffe och pratar politik! så får ni chansen att grilla mig rejält! ;)



ps. men det verkar ju ganska logiskt om ni inte vågar, blåa är ju ganska bra på att prata på, men när det kommer till kritan händer - nada!

Anonym

I'm a very busy man som Percy Nilegård skulle säga men visst, det är möjligt att du får ett samtal av en gammal klasskamrat som heter Jonath*n och gärna debatterar allt mellan himmel och jord, å andra sidan är jag inte riktigt helblå så det är möjligt att det inte skulle bli mycket till debatt.



ps. Faktiskt inte jag som skrivit de längre inläggen den här gången!