present

Har precis njutit av ett långt varmt bad och börjat sluka en present jag fick idag - Katerina Janouch nya bok "Hittebarnet". Och oj vad den är bra, hon har ett språk som får mig att dregla och en sätt att skriva som gör att man aldrig vill sluta läsa!

Och den var signerad, några få ord men så fint skrivet att jag började gråta! Tårar som bara sprutade fram när jag var på bussen. Vem bryr sig om folk tittar? Jag sitter med en kärleksbomb i handen och ord som träffar rätt, då får tårarna trilla bäst de vill.


ps. btw så grät jag förra veckan på pendeln! Min nya grej att gråta i kollektivtrafiken?! - jag hörde Winnerbäck och Melissa Horns låt, tänkte på fina Jennie i Linköping och grät. Tills jag insåg att vi inte ens hört den låten tillsammans, utan det var Winnerbäck och Miss Li´s låt vi hörde i somras i Piteå! Hahaha!
1 kommentar
J O A N N A

Sv: Ja, håkan är underbar!<3