saknad och ge efter

jag vet faktiskt inte ens vad som gick fel, kanske hade du tröttnat på sverige och hela livet här och bara ville bort bort från varandra, kanske var jag trött på dig, kanske var vår intensiva till förälskelsenivå slutet för vår tid, kanske vi bara phucka upp det. 

jag såg dig häromdagen, men du pratade och skrattade med någon snubbe så jag ville inte störa. och nu har du rest bort igen för jag vet inte hur många månader. men jag saknar dig - och allt vi gjorde. alla planer, alla diskussioner, all vegetarisk mat du lagade, all kunskap och allt utbyte, och att du alltid suckade med ett leende när jag glömt bort en läxa eller tappat bort några av de tusen listor vi skrev. <3
1 kommentar
Xwz

Vissa människor har alldeles för tjock stolthet för att kunna erkänna sina fel. Var en stor människa och närma dig personen i fråga igen, fin vänskap är för sällsynt för att rinna ut i sanden. Simma lugnt!