sex överallt

Det här med sex och media, jag har fått väldigt mycket kommentarer på senaste tiden, "varför skriver du si och varför skriver du så", "varför har du inga kläder på dig", "vad skulle din pojkvän säga om han hörde dig prata sådär", "får du säga så fula ord", "varför delar du kondomer", "varför vill du bli sexolog" "du måste tänka på vad du skriver" -

och jag känner bara, eller inte! Blir bara så trött på det hela. Jag skriver vad jag vill, hur mycket jag vill och pratar med vem jag vill om sex. För det behövs pratas mer om sex - vi lever i ett samhälle som gäääärna skriver om "de tio bästa sexställningarna", men gärna lägger locket på när det kommer till lust, känslor, kåthet och att vilja ligga. Särskilt om det handlar om tjejer som vill ligga. För va? Tjejer kan väl inte vilja knulla? De ställer ju bara upp när mannen, han med testosteronet vill - då blir det givakt och ligga för hela slanten! - eller inte.

Det behöver ske en förändring, det behövs mer information och det behövs pratas om sex ur minst 20 olika vinklar till!

Därför skriver jag om sex, därför vill jag jobba med ungdomar, därför delar jag kondomer, därför snackar jag om sex, därför läser jag om sex, därför vill jag bli sexolog, därför vill jag spräcka alla jävla myter, därför vill jag informera och lära ut - för att det behövs!
0 kommentarer