sexleksaker på hotell

Suck, är det här mina skattepengar går till? Att farbröderna blå ska upprörda för att det nu finns sexleksaker tillgängligt på Berns hotell? 

Det är Pom Pom Parlour - Katerina Janouchs butik som tillverkat dessa små erotikpaket innehållandes olika vibratorer, handklovar, kondomer, stayups och erotiska noveller - som man nu kan finna i minibaren på Berns Hotell.

Men aj aj aj, då blir prostitutionsgruppen hos polisen arg - "hotellet glorifierar något som vi jobbar på att avglorifiera!" - men vaa?! Vad är det som säger att prostitionsverksamheten skulle öka och bli värre bara för att det finns kondomer och handklovar tillgängligt?
- varför är det ingen som är upprörd över att det alltid finns biblar och alkohol tillgängligt på hotellrum - för det ser jag personligen som ett hån mot mig!

Jag tycker det är en jäkligt kul och sexig idé - hur många vill inte ligga när de checkat in på hotell? Nu syftar jag inte på säljsex, utan vanliga svennebananer som vill "lyxa" till vardagen och komma bort lite. Klart de vill ligga - så varför inte göra det lite roligare med sexleksaker! Jäkligt bra idé!


Vad tycker ni? Tummen upp eller sämst att det finns diverse sexleksaker tillgänligt i minibarer på Berns Hotell?


ps. ja, sakerna tas bort när barnfamiljer och dylikt bokat rummet! (vilket iofs är ganska konstigt, de vill väl också knulla när barnen somnat?!)


Update - ännu en liknelse, det är typ lika logiskt att skylla fetmavågen på jordnötspåsarna man finner i minibaren, som att säga att prostution och handklovar går hand i hand.
1 kommentar
Miguel Santogold

Sverige - moralens högborg?

Helt med dig på den punkten! Jag trodde vi hade kommit längre än så här i Sverige. Att folk fortfarande upprörs över sexleksaker är ju skitlarvigt. Likaså att prostitution fortfarande är olagligt här (eller rättare sagt sexKÖP), vad sänder det för signaler egentligen?