stålkvinnan vs dumstrut

Min sjuksköterska ringde idag och alla mina prover ser superbra ut - förutom mitt blodvärde! Det har ökat med en del på en månad!! (vilket gör att jag är svintrött, flåsig, snurrig i huvudet och tappar humöret) - så nu är både min läkare och sköterska oroliga, för aj aj aj så får det inte vara!
 

Och jag vill bara döda mig sjäv! För jag har verkligen haft en hatperiod mot mig själv den senaste tiden - för att jag är så trött, för att jag inte orkar så mycket som jag vill, för att jag gäspar efter ett 9hpass utan lunch, för att jag vill sova mer och för att jag flåsar efter några trappsteg!

MEN HALLÅ - jag är ju för fan sjuk! Och jag blir bara så jävla trött på mig själv! Hur fan kan jag dissa mig själv och syssla med hatperioder när min kropp kämpar på bäst den kan men tvingar mig själv att stanna upp, sova lite extra eller bara andas för att jag inte ska gå in i väggen?!


Mer än hälften som går igenom en behandling för Hepatit C sjukskriver sig mer än 50% av tiden - jag har sjukskrivet mig två pass på ett år!!
1) för att jag precis träffat Mr X och hellre ville mysa och ligga än vattna blommor
2) för att en bortamatch drog ut på tiden


Hatperioden är så jävla över, fy fan vad jag ska fjäska och dutta för mig själv framöver! Sömn, ensamtid, choklad, presenter, god mat, ligga, kärlekstid med finingarna - allt jag vill ha ska jag få!<3


ps. ni får gärna hjälpa till att skämma bort mig, asså tillsammans med er!
0 kommentarer