tacky/gaga

Jag har en tendens att ta sönder nya strumpbyxor, och sen så bryr jag mig inte heller om det är sönder. Men det gör mamma:

M -Eeh, joo. Jag la ju märke till att dina strumpbyxor är sönder. Och ja, är det pengar du behöver så kan du få av mig!! Jag ställer upp!
C - Men vaa? Det är ju bara ett litet hål! Och jag har pengar mamma, tack iaf.
M - Så du går med dom frivilligt? Till jobbet också?!!
C - Ehh, jaa? Det är väl ingen som spanar in mig så noggrant?
M - Men, det ser ju lite, ja, Tacky ut!



På väg in till stan igår pajades Sanna i bilen, och hon försökte tvinga oss alla att vända om så hon kunde byta. Jag berättade min historia och sen sa hon:
- Men vänta nu, har inte Lady Gaga trasiga strumpbyxor?! Om någon nu är så närgången och sen påpekar hålet så säger jag bara: Hörru du, jag kör en Gaga!
1 kommentar
Jenny

Nope...jag är enig med mamma!!!! Det ser trashit ut, sorry lillsis, dags att byta strumpbyxor:-)