titta på hus

Har ägnat hela min förmiddag åt att titta på hus, vandra runt bland radhus, måla upp illusioner och varit på besök i svenssonsvensson-land!
- Jaha, har jag inte nämnt att jag joinar heteronormen, skaffar 2½ barn tillsammans med min hemliga man Johan?!

Eller inte... Det är min kära syster och hennes familj - och nu är huset deras!! Kan ni fatta det? Min två år äldre syster har köpt ett radhus - med sin familj! Det skiljer 2½ år, ibland undrar jag om det inte är 2½decennier?!


Hon är i det stadiet då hon är färdigutbildad sjuksköterska, fast inkomst, man, 2 bonusbarn, vill ha egna och nu tagit beslutet att köpa radhus!
Jag är i det stadiet att jag står och velar inne på ica över: "Ska jag verkligen köpa en Hel falukorvsring?! Det är ju ändå minst 5middagar!!" och "hur i hela jävla helvetet ska blommorna överleva?"...
1 kommentar
Sophia

Jag har ett hus!!!!! <3 <3 <3

Tack vare dig oxå! =)