utmattad

Har precis läst klart de sista sidorna i "Jag tror vi behöver prata faktiskt", och det är nog utan tvekan den bästa bok jag läst! På slutet nu har jag läst otroligt låååångtsamt och läst om hela sidor bara för att den inte ska ta slut.
- och av de 500 senaste böckerna jag läst slår denna allt.

Den är skriven i dagboksform av Karl Mikael som nyligen skilt sig från sin fru Kristin, och sättet den är skriven på är naket, ärligt, smärtsamt, inspirerande, galet och fyllt med allt sånt där som vi själva upplever i vardagen men inte kan sätta ord på.

Alla som någon gång varit kär, blivit lämnad och fått hjärtat söndertrampat - och sen sett sin gamla kärlek trippa vidare till nästa kärlek - läs denna bok, känn igen dig och njut av känslan att du är långtifrån ensam.

ps. författaren heter Jon Jefferson Klingberg och den kommer ligga på T-centans "vi gillar" efter mitt jobbpas idag!
0 kommentarer