vacker

Det kom in en person idag, och han var så otroligt jävla vacker att jag tappade andan! Jag har seriöst aldrig sett en så vacker människa förrut. Leendet, utstrålningen, stilen, kläderna, skorna, håret - allt! Jag blev helt tom i skallen, så jävla vacker var han! Så vacker att jag bokstavligen lutar mig över disken och tittar efter honom när han går iväg för att rösta...

Tom i skallen och med ett fånflin sitter jag och tänker på hur jävla vacker han var - när han kommer tillbaka! - boken han precis höpt har han redan läst på engelska kom han på, så han vill byta den. (ja, självklart gjorde jag fel med kassan! Felslag på felslag och till sist blev det nästan rätt...)


Och jag bad till gud om en tredje gången gillt, men han var väl upptagen med att rädda liv, dela vatten eller släcka bränder istället för att göra mig den ynka chansen!

Sååå, vore det töntigt eller vågat att skicka in en "efterlysning" till metro?!


ps. jag röstar för vågat! för jag satt resten av morgonen och funderade ut en perfekt efterlysning!
0 kommentarer