vett och etikett på krogen

Det finns två saker som gör mig fullkomligt galen på krogen, när folk inte kan uppföra sig på rätt sätt:

1) toakön - det är fan helgerån att tränga sig i en toakö! Och igår var det en tjej som började med att bitcha, så varför inte bitcha tillbaka? Först trängde sig ett gäng före mig, sen försökte nästa brud göra samma sak:
C - sorry, men jag var före dig! Jag och bruden bakom mig har väntat längre en dig :)
B - Eeeehh nej! Jag står i den här kön du står i en annan! (bitchblickar och tar ett steg in i toan
C - Eeeeehh jooo! Det är en och jävla samma kö för båda! (tar ett kliv in och då jag har större rumpa backar hon) Dessutom har vi väntat längre, och pekar på en annan tyst snäll tjej.
B - Men assååååå! vad vareee med bruuuuuden?! (hör jag medan jag kissar och fnissar åt min seger!)


2) folk som dräggar - det finns inget värre än folk som inte fattar vinken! Att man inte vill dansa, vill hångla, vill att hans händer kladdar över hela kroppen!
- igår var jag ute enbart för att dansa och skratta med fina vänner, då vill inte jag behöva leka bodyguard och knuffa bort äcklon som inte fattar vinken!
FATTA VINKEN - tar jag bort dina händer, vinkar hej då, byter plats på dansgolvet och totalignorerar dina patetiska försök till samtal - bli inte arg när jag sen ryter till och knuffar bort dig äckel!!

 

- förutom detta så var kvällen svinlyckad! Bästa sällskapet, finaste vännerna, massa skratt och dans! I love you<3
0 kommentarer