x-story

Vet att jag skrivet om detta lilla underbara bokförlag förrut, men det tåls att upprepas. X-story är ett underförlag till Lind&Co som vi var på mingel hos igår, och deras huvudsakliga inriktning är erotisk litteratur! 
 Hur jäkla bra och sexigt är inte det på en skala? Tänk att bara inrikta sig på erotiska noveller, sexiga instruktionsböcker och böcker om orgasmer, Kama Sutra och liggställningar!

- jag som gått igenom minst ett 50tal erotiska böcker under mina år, är du på jakt efter en bra erotisk novell eller är bra instruktionsbok så är det X-story som gäller! Dom är skrivna på ett språk som inte påminner om mossiga kärringar, ursexiga bilder och ger bra information samtidigt som de är snygga!


- dessa tre små godbitar fick jag med mig hem igår! Visst är dom läckra?

0 kommentarer