den som gapar efter mycket...

N - Men asså guuud, ska du sluta jobba eller? Eller varför ska du läsa allt?
C - Men jag kände mig lite rastlös, och ja du vet.
N - Nej men asså shit vad jag är rastlös. Och shit vad jag inte ska läsa det där. Jag fattar inte ens vad du läser upp!

Kom äntligen in på en av mina universitet, och såg att första uppgiften ska lämnas in idag! Men det är lugnt, jag har ju till den andra sept på mig att hitta böckerna, läsa böckerna, förstå frågorna och svara på frågorna. Som sagt, lugnt.


Och jag kände mig som en alien när jag smög omkring på religionsavdelningen. Hur jävla mycket kan de ha skrivits om gubben med skägg? Dock hittade jag en liten liten hylla som handlade om homosexualitet och religion, den ska jag plöja när jag får tid. Typ hösten 2017.

Ska visa bilder på böckerna sen, jisses säger jag bara! Men jag har ju som sagt bett om detta själv, och jag kommer kicka! Ska smälta alla intryck från dagen genom kall öl tillsammans med finingar på Kulmåndags avslutning!
0 kommentarer