det är jag som är döden,

Och den där känslan att passera spärrarna i tuben och veta om att en ska passera igen om mindre än fyra h. Ungefär lika kul som att sova med sminket på för att slippa sminka om sig tre timmar senare. Jag funderade även på att sova i jobbkläderna för att liksom slippa göra om proceduren med påklädnad, men där gick gränsen.

Finns det någon mer som får ont i ögonen när en sovit alldeles för lite? Jag får sprängade ont i både ögon och pannlob om jag böjer mig fram... Känns som att jag har ett gäng dvärgar som hackar sönder mig inifrån.



Annars så har jag hunnit låna en miljon böcker till, som jag nu sorterat i kurshögar, läst ut två klassiker, sova en timme och ätit jordnötsringar till middag. Känns som att jag gjort det mesta möjliga av dagen. Nu ska jag kramas med Copacabana och somna framför Sally.
- och frågan är vart min personliga kock är? Jag skulle kunna döda för hemlagad lasagne och lite brösthår att somna mot.

0 kommentarer