drömmen,

Jag hade en riktigt häftig dröm inatt, jag drömde att vi levde i en värld där männen styr (hehe!) och nu hade det gått så pass långt att männen tom skulle styra vilka slags gympaskor kvinnorna skulle bära. Främst för att kunna hålla koll så att kvinnorna inte sprang ifrån dem. I första delen var det jag och älskade Jennie som bara gick omkring och tittade i en skoaffär och betraktade alla kostymklädda män som valde ut skor åt sina kvinnor. Och vi frågade dels oss själva och världen - hur kan en annan man veta hur ett par skor känns på MINA fötter?

Men vi hade iaf gått med i en undercovergrupp och vi lärde oss flyga om nätterna! Vi hade precis varit ute på en flygtur tillsammans med Emily och Angelica som också var med i vår grupp och jag vaknade när vi skulle krypa ner i skorstenarna för en liten juicepaus.




Hur häftig dröm var inte detta? Dock lika hemsk som häftig och jag vaknade visserligen med en klump i magen. Men jag vet att skulle det gå så pass långt i vårt samhälle så skulle jag aldrig banga på en undercovergrupp.
0 kommentarer