en brasse,

För att sammanfatta de 32 min som det tog att göra detta:

- det gör jääävligt ont! Så ont att andan liksom försvinner.
- det finns två sorters vax som används till olika sorters hår.
- det är kanske för vissa lite obekvämt att ligga och fläka ut sitt allra innersta, vilket en gör om en vill ta bort allt. Ju mer du vill ta bort, desto mer får du sära, lyfta på benen och fläka ut dig.
- antingen så är det du själv som håller och pillar medan personen som ska vaxa håller sig till att vaxa, eller så är vaxningspersonen med och håller lite. Det föredrar jag.
- jag skulle inte säga att det finns något erotiskt eller eggande alls över detta moment, det känns mer som en light-misshandel av mitt allra käraste. Som jag betalar för...
- men det är så värt det, väldigt värt det.
3 kommentarer
Emma Estevez

Vad är det är "en" istället för "man". Lever du i en pilsnerfilm?

caro

Nja, fast det vore jävligt kul att prova på det för en vecka eller två! Gärna ha fina klänningar, läppstift jämt och någon som rullar mitt hår varje kväll...



Eller så kanske jag bara tycker bättre om att skriva en istället för man? Det betyder ju faktiskt samma sak. Och är det något vi har överflöd så är det väl man/män?

Emma Estevez

Skrev lite slarvigt där, men du hajade. :)

Jo, men det låter väldigt gammalmodigt, bonnigt och dialektalt. Det betyder dessutom inte "män" (som i en karl) utan "människa".