ingenting och sen kom ingenting.

Under tiden vi kände varandra så pratade vi rätt mycket, jag vet inte hur mycket du minns eller i vilket tillstånd du var för att ta in allt jag sa. Men något jag minns att vi pratade om att jag försökt vara vän med alla mina ex, men att det aldrig fungerat på grund av olika anledningar. Och att när jag slutligen tröttnat på att ställa upp, toffla och göra allt för någon som behandlar mig illa - så vänder det.

Avsky och förakt skapas.


Så när jag skriver om ex här, så behöver det inte nödvändigtvis vara du, jag har haft flera ex och du är inte The EX. Men att du känner igen dig bland de där egenskaperna jag beskrev säger nog mer om mig än om dig.


Och det är ingen idé att du hör av dig och berättar att du tar illa upp och blir ledsen av mina texter, för jag bryr mig inte. Det finns inget kvar som kan räknas som positivt eller gott hos mig för dig. Förträng att du någonsin lärt känna mig och gå vidare. Och det där jag sa om att mitt hem alltid kommer att stå öppet för dig, vi gör väl som vi gjort med så mycket annat - stryker ett streck över det.

0 kommentarer