ingenting.

H - Vad ska du göra idag efter jobbet Caro?
C - Ingenting.
H - Vaa? Ska du inte göra någonting? Ingenting alls?
C - Nej. Faktiskt inte. Jag kanske tar en promenad, jag kanske tar ett bad, kanske äter middag, kanske går och lägger mig direkt.

Visst är det skönt att ha sådana dagar ibland? Jag + 75% av Stockholms befolkning träffades på matbutiken i götgatsbacken och jag fyndade vegetariska maträtter...

C - Kolla mamma, falafel!! Och några andra små vegetariska grejer!
M - Åh herre gud! Men varför?
C - Vadå varför? Typ att det är mat? Och det var rea?
M - Jaha, pjuuh! Jag trodde du hade fått för dig nått nu igen! Typ att du ville vara vegeterian eller vegan, hehe!
C - Nej. Det var rea och jag behöver ändå nya matlådor.
M - Haha tur. Annars hade du inte fått följa med till Göteborg!!


Vad är det en säger - äpplet faller inte långt från trädet? Att jag är en köttlover har jag ärvt i rakt nedstigande led! Sen tog jag en timmes promenad och läste Söderberg till jag somnade. Perfekt.
0 kommentarer