jag vill också påverka!

Läste ut Blondinbellas Egoboost! imorrse, och grät! Kanske inte just för att den påverkade mig, men jag vet att den kommer påverka så många dussin tusen unga tjejer över hela sverige. Den är fylld med pepp, kärlek, roliga tips, och bäst av allt - hon har blandat in egna erfarenheter vilket gör boken så mycket mer lättillgänglig och verklig. Det är så jävla lätt att tro att en är helt ensam i hela stora världen, och det är en ju aldrig!
- boken är både en väckarklocka, varm kram och peppande kompis! Så jävla bra!


Skriver och tycker till om Katerinas senaste ungdomsbok om sex och kärlek, och gråter så att tårarna sprutar i slutscenen!! Varför hände inte det mig? Och hur mycket kan en egentligen känna igen sig i en bokkaraktär? Detta är bok nummer tre, och jag älskar nog den mest av allt. Fullproppad med massa bra kunskap invävt i en spännande historia. Fantastisk.


Och det kliar i hela kroppen på mig nu! Jag vill också skriva, hålla föreläsningar, träffa ungdomar, lära ut och se hur det jag säger går in hos andra. Trösta, kramas och visa att ni är långt ifrån ensamma med all ilska, komplex, oro, ångest och tårar. Jag ska bara tänka ut några bra planer, sen är jag redo att påverka och förbättra!
0 kommentarer