kaffe gör mig seriös,

Håkans version av Trubbel går på repeat, ett storkok med matlådar är strax färdigt, jag har hunnit maila iväg en massa viktigt och ska maila iväg ännu mer under dagen. Dessutom sista-minuten-söka kurser till hösten, skriva klart lite texter och recensionen på en fantastisk ungdomsbok som fina Katerina Janouch skrivit, (tredje delen och den är så bra, första delen finns nu ute i handeln och heter Amandas bok) och en stor kaffekopp står bredvid mig.


Är det bara jag som arbetar på bättre om jag målar upp en seriös och effektiv miljö? Helst ska det vara rent, tyst och gärna en stor kopp kaffe. Då går det som bäst att jobba av massa, och jag bockar av för fullt på min att-göra-lista. 

ps. dom tog min kamera ifrån mig och jag skulle via sms få uppdateringar gällande hur det går för den. Kunde ta mellan 1 och 2 veckor. Så ni kommer få nöja er med fyndiga googlebilder fram till dess...
0 kommentarer