nytt sätt att ragga?

Klockan börjar närma sig tre, 02.46 för att vara exakt och alla ensamma själar villar omkring på jakt efter någon att hålla sig varm med till natten. Dansgolvet är knökfullt, jag har precis gjort bort mig inför Öhrnen och spanar efter min hunk. Samtidigt som jag dansar med Emily och Denise.

- då kommer en liten kort gubbe fram till mig, grabbar tag i min överarm och med bestämd röst gastar "Ska vi gå eller?"

Och jag blir både förvånad och förbannad så min reaktion är att panikslaget dra handen över halsen fram och tillbaka medan jag glor mitt argaste...
- så han blir jättearg och stormar ut! Haha så himla kul syn när han försöker stega ut bland alla miljoner människor!



ps. men vad tror han själv? Är det där en ny trend eller? Och om vi bara bortser från att han var ett mansäckel med för mycket luft så kan jag säga att det skulle gå att steka ägg på hans flint. Det har inte så mycket med saken att göra mer än att det liksom glänste i huvudet på honom när han gick ut.
0 kommentarer