paradise,

Vilken kväll, då min vilja och energi inte är synkade så blir det en punktlista. Och utan bilder, så använd fantasin för kameran kommer jag inte hämta förrän senare idag.

  • Först drack vi vin hos mig och sen sprang vi bland hundratals människor till Paradise,
  • Där jag greppade Natti bakifrån och hon höll på att kissa på sig av nervositet då hon gömt sprit mellan benen...
  • Sen blev det dans, väldigt mycket dans och svettigt var bara förnamnet.
  • En transa gick förbi och tog ett stadigt tag om mina bröst? Varför är det ingen som vet?
  • Mitt i dansandet var det en förmodad kukbärare som började greppa mig, alltså gick igenom min kropp del för del, och vi stod rygg mot rygg, och när han kommer till där kuken förmodligen skulle vara så vänder han sig om med en väldigt förvånad min... Kul!
  • Glass med smarties och kolasås är det nya istället för glass med varma hallon.
  • Sen stängde stället, folk drog hem och jag mötte upp en söt, bjöd på glass och sen åkte vi hem till mig!

Nu ska jag försöka vakna till liv, äta en häst, duscha, bränna mina lakan och sen träffa Ernst! Är inte det första och största regeln när det kommer till ragg, ligg och dejting - never ever låt två olika karlar sova i samma lakan!!

0 kommentarer